wHaT mAtTeRs MoSt Is HoW yOu SeE YoUrSeLf!!

Whatever u called me,ninie,tinie,tinot,bunga,bu or minahcyber aka MC,its me!Hehehe...

Saturday, September 03, 2005

The return of me....

Kuheh kuheh kuheh...

huargh....bosannyer ari ni.....

lama giler tak update blogger aku nih....

ye la...dulu banyak bende pendam sendiri...skang ni dah ada hubby kongsi..dah tak reti nak citer kat pihak ketiga...(bende ni pun consider pihak ketiga la kan?) apape je....hmmm....ntah la...banyak bende tak terluah sebenarnya...walaupun ada hubby...lain...apa yg aku membebel ni...again..papeje la...

ari ni kandungan aku dah 27 minggu 3 hari..lagi 88 hari nak bersalin..erm...mcm2 perasaan ader..suka ada,risau ader,takut ader, pendek kata macam2 lah!

ni tengah pening nak bersalin kat ner...padahal dah banyak kali decide dah...kat HUKM...tapi...mengenangkan HUKM tu jauh bebenor...sempat ke aku sampai sana beranak?aku tak nak beranak kat HTAR klang nih..dah mcm2 citer aku dengar...lagi2 semalam..tepon jijah...anaknya dah 2 bulan dah..dia bersalin kat spital Pantai Klang..layanan best giler...tu yg buat aku nak ke sana gak..tapi ongkosnya? waduh waduh..kesiannn laki aku....tapi kan kat HUKM pun lebeh kurang gak....hmm..sambung citer pasal HTAR klang tuh..Jijah kata,kakak ipar dia 2 orang bebaru ni bersalin kat sana...ader ke patut org tu dah mmg nak terberanak dah disuruhnya duduk kat kerusi..yang sorang lagi tu pulak..ader ke patut lepas baru bersalin disuruhnya bersihkan anak sendiri,segala2nya buat sendiri...sabor je la..dah tu pulak..ader ke patut murse tu suruh laki dia tukarkan 'pad' bininya...mentang2 la spital kerajaan...tak patut sungguh...haru haru....

uwaaa....takotttt.....tadi tgk website DEMC...fuyyooo...best giler.....tapi ongkosnya pun GILA! heheheh....ntahla...

isnin ni gi scan ...nak tgk laki ke pompuan...hehehh...aku harap2 boy...ntah naper..mmg kalau boleh nak boy..tapi kalau girl pun tak kisah..janji selamat lahir...doakan aku yer.... ;)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home