wHaT mAtTeRs MoSt Is HoW yOu SeE YoUrSeLf!!

Whatever u called me,ninie,tinie,tinot,bunga,bu or minahcyber aka MC,its me!Hehehe...

Wednesday, September 28, 2005

Kekuatan dan azam baru serta kisah gembira...

Hari ini aku dapat satu kekuatan dan azam baru! Memang dah nekad dah nak berubah! Takmo dibuli lagi! Fedup! Aku nak jadi tini yang kuat,tabah dan berpendirian macam dulu malah lebih baik lagi! Asyik nak jag hati orang..hati sendiri merana! That's it! Enuf!

Bukan nak jadi terlalu kejam..cuma nak pertahankan hak sendiri je..

Digital Camera

Di sebalik kegeraman aku atas apa yg berlaku hari ni dan perjuangan baru yg bakal aku lakukan ni..terdapat satu rezeki yang datang bergolek...ALHAMDULILLAH...
Aku dapat memiliki sebuah digital camera akhirnya!!! Thanks to Ima! MMuahsss...Mula mula nak pinjam ajer..pastu ima kata..pakai je la..sebab dia ada 2 DgCam..satu tu dia tak pakai..aku pun mengofferkan diri untuk membeli...heheheh
Tapi..bayar lepas bersalin nanti bila aku dapat keje....heheh...bajet tadak la...nak guna untuk bersalin...tapi nak jugak cam tu coz nak abadikan moments anakku nanti...hehehehe

0 Comments:

Post a Comment

<< Home