wHaT mAtTeRs MoSt Is HoW yOu SeE YoUrSeLf!!

Whatever u called me,ninie,tinie,tinot,bunga,bu or minahcyber aka MC,its me!Hehehe...

Friday, December 10, 2004

26 Syawal 1425/9 December 2004

Dah nak abis dah raya..tp bg aku dari arituh lagik dah abih raya..tahun ni sepatutnya lebih meriah sbb buat pertama kalinya aku menyambut dgn seorang suami..kan..kan..kan...tapi..ntah...thn ni start right after lepas kawen..life changed lar.. tak tao cek nak kata apa...its not bcoz of us,husband n wife..kitorang ok jer..tapi campurtangan pihak ketiga..bukan kitowang ader orang lain...takkk...KELUARGA da...menyebabkan kami tekad hidup sendiri..lagi baguss...aman dan damai..tapi...biasalah...early stage of marriage life..cenggini larr..kene baaaaaaanyaakkkkkk sabar..tak sabar..jumpa sabariah.. =) kuheh kuheh kuheh...
apa lagi ek? arituh kan..aku gi IKEA..giler tgk barang2 kat situ...lagi pulak kitowang baru pindah..hmmm...apa lagi...semuanya nak...nak beli itu nak letak kat situ..nak beli ini nak letak kat sini...tapi...tak beli hapa pong... =] sbb kitowang naik moto...wakakakakaak...niat awal pong gi survey ajer..eheheheh...tgk lah nanti...ujung bulan nih dpt bonos..ngeee.. =D sukernyer.... =Pdapat tak seberapa...list dah panjang setinggi KLCC...kelakau kan?ngeh ngeh ngeh...dah 2-3 ari nih..aku rilek jer wat keje...sesambil sumbat earphone..HITZ.FM... =D sayang giler aku dgn 8310 aku neh.. pengubat dikala sepi..heheheh..sepi ke? takler...ngulor...aku dah bosan keje kat sini..linda(HR) herot tuh carik pasal dgn aku..benci..eleh..dengki kat aku ler tuh..buhsan buhsan...aku tunggu dapat bonos jer..pastu tuh aku ca alif but lar...ehehehe....

2 Comments:

  • At 3:40 PM, Blogger Unknown said…

    hehe.. nice blog deh.. interesting story too... hehehe.. umah dah jadi 2nd ikea, jemput aku ye.. love u

     
  • At 12:42 PM, Anonymous Anonymous said…

    tinieee... ana nih
    hush dah pindah umah baru yek, sewa umah kat mana???
    Saper HR yang mengong tuh?
    Dah ade baby ke lom,
    Any way selamat belated raya....

     

Post a Comment

<< Home